SUV (ang. sport utility vehicle) to rodzaj samochodu, który łączy cechy samochodu osobowego i terenowego. W tej klasie pojazdów zawsze tworzyliśmy dynamiczne, sportowe modele o stylowym i przestronnym nadwoziu. W niektórych wersjach wyposażenia kładziemy dodatkowy nacisk na komfort, aby w pełni wykorzystać potencjał SUV-ów. Nasza oferta SUV-ów obejmuje modele od najmniejszego SEAT-a Arona, poprzez średniej wielkości SEAT-a Ateca, aż po największego SEAT-a Tarraco.
SEAT Arona i SEAT Ateca są dostępne w następujących wersjach wyposażenia:
● Reference: Wszystko, czego potrzebujesz na co dzień.
● Style: Klasyczny i elegancki design.
● XPERIENCE: Doskonałe wyposażenie i znakomite wykończenie.
● FR: Czysta moc i sportowa wydajność.
SEAT Tarraco jest dostępny w następujących wersjach wyposażenia:
● Style: Kluczowe zalety wewnątrz i na zewnątrz.
● XCELLENCE: Zawsze wyrafinowany i gotowy na więcej.
● FR: Ikoniczny, niepowtarzalny, sportowy i gotów do podjęcia kolejnego wyzwania.
Mały SUV, np. SEAT Arona, to miejski SUV skierowany do szerokiego grona kierowców. SEAT Arona łączy kompaktowe wymiary spotykane w segmencie A0 (przystosowane do miejskiego stylu życia) z większą przestronnością i użytecznością.
SEAT rozpoczął swoją drogę do elektryfikacji, koncentrując się na modelu PHEV (plug-in hybrid electric vehicle). Naszym pierwszym SUV-em PHEV jest SEAT Tarraco e-HYBRID — dostępny w wersjach wyposażenia XCELLENCE i FR. Te opcje łączą użyteczność SUV-a z większą wydajnością, dzięki czemu powstaje pojazd bardziej przyjazny dla środowiska.
SEAT ma obecnie w swojej ofercie 2 różne rodzaje samochodów elektrycznych. Dowiedz się tutaj więcej na ich temat, aby wybrać odpowiedni model dla siebie.
eTSI (mHEV — mild hybrid electric vehicle, miękka hybryda) wykorzystuje mniejszy akumulator i silnik-generator, który wspomaga wytwarzanie energii elektrycznej oraz zwiększa moc silnika benzynowego. Miękkie hybrydy nie są w stanie działać wyłącznie na napędzie elektrycznym (tak jak pojazdy typu e-HYBRID lub pojazdy w pełni elektryczne), ale są w stanie zmniejszyć zużycie paliwa, jednocześnie zwiększając osiągi. Źródłem paliwa dla miękkich hybryd jest benzyna, więc ich zasięg jazdy jest taki sam lub nawet lepszy niż innych pojazdów napędzanych tylko benzyną.
e-HYBRID (PHEV — plug-in hybrid electric vehicle) łączy w sobie możliwości silnika spalinowego z możliwościami pojazdu w pełni elektrycznego. Hybryda może być zasilana wyłącznie energią elektryczną, więc po pełnym naładowaniu akumulatora można przejechać ok. 60 km. Pojazd może również funkcjonować jako zwykła hybryda, dzięki czemu można jeździć z wykorzystaniem silnika benzynowego w połączeniu z napędem elektrycznym. W przypadku krótszych podróży lub codziennych dojazdów do pracy możesz wybrać profil kierowcy, który umożliwia korzystanie z hybrydy jak z pojazdu w pełni elektrycznego.
Ładowanie pojazdu e-HYBRID zmniejsza zużycie paliwa, możesz też wjechać do stref miejskich o ograniczonym dostępie. Hybryda odzyskuje energię akumulatora podczas hamowania, co pomaga zwiększyć zasięg. W przeciwieństwie do pojazdów w pełni elektrycznych e-HYBRID może powrócić do normalnego trybu jazdy po wyczerpaniu się zasięgu elektrycznego: pozwala to na bezproblemową podróż na dłuższych dystansach dzięki silnikowi spalinowemu (np. benzynowemu lub wysokoprężnemu).
Mobilność elektryczna to spojrzenie w przyszłość. To bardziej przyjazny dla środowiska, komfortowy sposób poruszania się, który ma wiele zalet.
Samochód możesz naładować w domu, w miejscu docelowym podróży lub podczas jazdy.
*W zależności od rodzaju instalacji na drodze możesz ładować samochód na tysiącach stacji w sieci publicznej. Ładowanie poza domem jest bardzo łatwe dzięki ponad 1 000 stacji ładowania w Polsce. Dostępne są również stacje szybkiego ładowania, które umożliwiają jak najszybsze naładowanie samochodu.
Aby w pełni korzystać z e-HYBRID, dobre jest codzienne ładowanie. Ale jeśli z jakiegoś powodu zapomnisz naładować akumulator, samochód będzie nadal działał jak konwencjonalna hybryda: wykorzysta dodatkową energię z hamowania rekuperacyjnego. Zapewnia to większą sprawność niż standardowy silnik spalinowy.
Wybór odpowiedniego rodzaju samochodu elektrycznego zależy od Twoich potrzeb i codziennych wymagań. Jeśli chcesz podróżować do pracy, ale także na dłuższych dystansach (zwłaszcza poza ośrodkami miejskimi), prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem będzie pojazd e-HYBRID (PHEV — plug-in hybrid electric vehicle).
Pozytywny wpływ na zrównoważony rozwój oferowany zarówno przez pojazdy BEV, jak i PHEV oraz obniżony wpływ na środowisko powodują, że władze wielu krajów wspierają ich użytkowanie. Dzieje się to poprzez oferowanie różnego rodzaju zachęt dla ich użytkowników. Przybierają one często formę bezpośrednich upustów w chwili zakupu, ulg podatkowych oraz czy dopłat do domowych ładowarek (naściennych typu wallbox), jak i innych związanych korzyści ekonomicznych, takich jak bezpłatny dostęp do płatnych dróg i bezpłatne miejsca parkingowe, itp.
Wiele miast tworzy strefy zamknięte, aby ograniczyć, a w niektórych przypadkach nawet zakazać, wjazdu pojazdów spalinowych. W takich strefach korzystanie z e-HYBRID (np. SEAT-a Leona e-HYBRID z zasięgiem 60 km w trybie elektrycznym*) oznacza swobodę jazdy, ponieważ samochody te nie emitują CO2 i nie przyczyniają się do zanieczyszczenia powietrza w mieście.
*Dane wstępne
Zastrzeżenie: * Może się różnić w zależności od kraju
Ładowarka SEAT-a to naścienne urządzenie do ładowania — zwykle zainstalowane w przydomowym garażu, które umożliwia wygodne i bezpieczne ładowanie pojazdu.
Ponadto może oferować funkcje zdalne, a nawet połączenie z internetem, dzięki czemu możesz nią zdalnie sterować i otrzymywać statystyki ładowania.
Korzyści, jakie oferuje ładowarka SEAT-a, jeśli chodzi o ładowanie w domu:
Jeśli masz pojazd elektryczny typu plug-in (PHEV), możesz go ładować zarówno na ulicy, korzystając z systemu łatwego ładowania, jak i w domu, korzystając z ładowarek SEAT Charger do zoptymalizowanego ładowania akumulatora lub z konwencjonalnego gniazdka.
Ładowarka SEAT: dostępna w trybach 1-fazowym i 3-fazowym o mocy do 11 kW AC.
Ładowarka SEAT Connect: łączy się z domowym internetem, oferuje dodatkowe funkcje zdalne.
Ładowarka SEAT Pro: podobna do ładowarki SEAT Connect, ale wyposażona w dodatkową łączność LTE i certyfikowany licznik energii MID, który pozwala zmierzyć zużycie ładowarki.
Nie, wszystkie ładowarki mogą być używane do ładowania zarówno pojazdów PHEV, jak i BEV większości marek, ponieważ standard EU-plug jest uniwersalny, zgodnie z normami IEC 62196-2 i IEC 62196-3 oraz lokalnymi inicjatywami normalizacyjnymi. Zatem zakup ładowarki SEAT-a powinien być jednorazową, długoterminową inwestycją w prawdziwy rozwój elektromobilności.
Nasi partnerzy instalacyjni przeprowadzają również wszystkie testy funkcjonalne i kontrole zgodnie z lokalnymi wymogami, a jeśli potrzebujesz dodatkowych usług, z przyjemnością przedstawią Ci indywidualną ofertę dodatkową.
Jeśli masz problem, od razu daj nam znać. W Europie możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem naszej infolinii (+800-73273554) lub poczty elektronicznej (cupra-seat-support@elli.eco). Poza Europą prosimy o kontakt z lokalnym sprzedawcą. Nasz dział obsługi klienta zajmie się Twoimi problemami bezpośrednio lub przekaże je naszym technikom.
Początkowy koszt sprzętu i instalacji jest rozliczany za pośrednictwem sklepu internetowego. Po złożeniu zamówienia otrzymujesz wiadomość e-mail z koszykiem i linkiem do potwierdzenia zakupu. Następnie możesz wybrać spośród różnych metod płatności (np. karta kredytowa, PayPal lub SEPA) i opłacić zamówienie.
Nie martw się o to, gdzie naładować swój samochód elektryczny. Aplikacja Elli Charging umożliwia ładowanie w ponad 240 000 (stan na czerwiec 2022) publicznych punktach ładowania w całej Europie, a dodatkowo możesz zarządzać swoją ładowarką w domu. W jednej aplikacji masz wszystkie informacje: historię sesji ładowania i rachunki — wystarczy, że wykupisz abonament za pomocą SEAT ID.
Aplikacja jest stworzona przez Elli. Elli to firma, która należy do grupy Volkswagen i która oferuje rozwiązania w zakresie ładowania samochodów elektrycznych.
Aplikacja Elli Charging jest bezpłatna, możesz ją pobrać z App Store lub Google Play. Do subskrypcji potrzebny jest SEAT ID (jeśli go nie posiadasz, możesz go łatwo utworzyć) oraz numer VIN Twojego samochodu.
Nie ma opłaty aktywacyjnej, możesz zarejestrować się za darmo. Dostępne są różne taryfy, które zaspokajają wszystkie potrzeby kierowców pojazdów elektrycznych, od zwykłych użytkowników po osoby często jeżdżące. Ceny za ładowanie prądem przemiennym, stałym i IONITY różnią się w zależności od taryfy i są szczegółowo wyświetlane po zarejestrowaniu się w aplikacji.
Nie ma specjalnych taryf za ładowanie za granicą. Twoja taryfa jest ważna na wszystkich rynkach europejskich, na których firma Elli posiada stacje ładowania.
Karta RFID (radio-frequency identification) to karta, która jest niezbędna do zarejestrowania się. Możesz ją zamówić w procesie subskrypcji.
Ponadto karta jest potrzebna do aktywacji podłączonego Wallboxa, a na wielu stacjach możesz rozpocząć proces ładowania za pomocą tej karty.
Obecnie istnieją dwie możliwości rozpoczęcia i zakończenia sesji ładowania w publicznych punktach ładowania.
● Autoryzujesz sesję za pomocą karty RFID (przykładając ją do czytnika w punkcie ładowania).
● Uruchamiasz sesję ładowania za pomocą aplikacji — wybierasz punkt ładowania, podłączasz kabel i klikasz „rozpocznij ładowanie”. Po kilku sekundach (w zależności od połączenia internetowego i serwerów operatora punktu ładowania) rozpocznie się sesja ładowania.
SEAT Connect to usługa pozwalająca kierowcom SEAT-a na zarządzanie samochodem ze swojego telefonu. Ściągnij aplikację i uzyskaj dostęp do dodatkowych funkcji i usług oferowanych bezpłatnie, które nie tylko zwiększą twoje bezpieczeństwo ale także poprawią komfort użytkowania Twojego SEAT-a. Dzięki tym usługom kierowca jest na bieżąco informowany o danych podróży, dotyczących stanu samochodu, wymaganych czynnościach serwisowych, a także może na bieżąco korzystać z rozrywki online np. serwisy muzyczne.
Aby aktywować SEAT Connect w pierwszej kolejności należy pobrać aplikacje na telefon SEAT Connect oraz założyć SEAT ID – Twoje unikatowe konto w świecie SEAT-a. Dokładną instrukcję jak krok po kroku aktywować SEAT Connect znajdziesz na naszej stronie w postaci broszury lub filmów instruktażowych: https://www.seat.pl/serwis/my-seat/seat-connect.html.
Oczywiście jeśli napotkasz problemy, możesz w każdej chwili skontaktować się z wybranym Partnerem Serwisowym lub po prostu zadzwonić do Centrum Informacji SEAT klikając przycisk „i” umieszczony nad lusterkiem wstecznym w samochodzie.
Aplikację SEAT Connect w zależnoścći od systemu operacyjnego zainstalowanego na Twoim telefonie możesz ściągnąć z Google Play oraz Apple Store. Aplikacja jest darmowa.
W celu rejestracji SEAT Connect postępuj zgodnie z instrukcjami opisanymi na filmach dostępnymi na naszej stronie - https://www.seat.pl/serwis/my-seat/seat-connect.html.
Pamiętaj aby przed aktywacją założyć SEAT ID i przygotować dwa kluczyki do samochodu. Pamiętaj, że tylko przypisanie Głównego Użytkownika do samochodu gwarantuje dostęp do wszystkich funkcji SEAT Connect.
VIN (ang. vehicle identification number, numer identyfikacyjny pojazdu) to unikalny, 17-cyfrowy kod identyfikacyjny Twojego SEAT-a. Numer VIN znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym lub na przedniej szybie w prawym dolnym rogu po stronie zewnętrznej. Będzie on potrzebny do zarejestrowania samochodu i założenia profilu SEAT CONNECT.
S-PIN to 4-cyfrowy kod utworzony dla Twojego SEAT ID podczas rejestracji. Będzie on potrzebny do zdalnego blokowania i odblokowywania zamków, a także do sterowania funkcją zdalnej klimatyzacji.
Po utworzeniu swojego SEAT ID otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o weryfikację konta. Może minąć kilka minut, zanim wiadomość z potwierdzeniem dotrze do Twojej skrzynki pocztowej (pamiętaj, aby sprawdzić folder spam). Otwórz i kliknij link w wiadomości e-mail, aby zweryfikować swoje konto. Następnie zostaniesz przekierowany do portalu SEAT-a, gdzie będziesz mógł się zalogować, podając SEAT ID. Teraz, gdy jesteś już zarejestrowany, wystarczy, że dodasz swój samochód i połączysz go ze swoim kontem użytkownika, aby móc korzystać z pełnej gamy usług online SEAT CONNECT.
Jeśli nie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta SEAT-a, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Na początku upewnij się, że spełniasz te warunki:
Jeśli spełniasz powyższe warunki, a problemy nadal występują, skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym.
Jeśli nie zarejestrujesz się i nie aktywujesz w pełni usług SEAT CONNECT, będziesz mógł korzystać tylko z funkcji wymaganych przez prawo (publiczne połączenie alarmowe).
SEAT prowadzi bazę danych wszystkich informacji osobowych przekazanych przez klientów, a także innych informacji, które są niezbędne do świadczenia usług SEAT CONNECT, tj. dane pojazdu i geolokalizacja. Wszystkie dane, które są uzyskiwane w wyniku korzystania z usług SEAT CONNECT, należą do klienta, więc korzystanie z nich jest uzależnione od Twojej wyraźnej zgody.
Wszelkie wykorzystanie danych odbywa się zgodnie z ogólnym rozporządzeniem UE o ochronie danych (GDPR). Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności SEAT CONNECT.
Pamiętaj, że wszystkie dane są wykorzystywane wyłącznie przez SEAT-a oraz jego partnerów dystrybucyjnych i serwisowych. Dane nie są udostępniane osobom trzecim z powodów komercyjnych i w większości przypadków pozostają anonimowe (dane nieanonimowe są wykorzystywane tylko w razie konieczności). W takich przypadkach SEAT przetwarza dane zgodnie ze ścisłymi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa.
Twój pojazd musi być jednym z następujących modeli:
- SEAT Leon produkowany od maja 2020 r.
- SEAT Arona, Ateca, Ibiza i Tarraco produkowane od września 2020 r.
SEAT CONNECT jest dostępny w Niemczech, Belgii, Czechach, Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji, we Francji, w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Austrii, Szwajcarii, we Włoszech, w Hiszpanii, Portugalii, Polsce, Węgrzech, Grecji, na Cyprze, w Holandii, Luksemburgu, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Słowenii, na Malcie, w Słowacji, Andorze, Estonii, Łotwie, Litwie, Serbii, Albanii, Macedonii, Bośni i Hercegowinie, Ukrainie, Czarnogórze i na Gibraltarze.
Aby uzyskać najnowsze informacje na temat dostępności w danym kraju, sprawdź aplikację SEAT CONNECT
Bezpłatny okres próbny może się różnić w zależności od kraju i poziomu wyposażenia, ale zawsze trwa co najmniej 12 miesięcy. Okres obowiązywania usługi jest powiązany z pojazdem i wyświetlany na koncie użytkownika. Po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego konieczne jest jego przedłużenie, aby móc nadal korzystać z usługi
Aktywacja w samochodzie umożliwia zarejestrowanie pojazdu (gdy jesteś w samochodzie), łącząc go z identyfikatorem SEAT ID, dzięki czemu możesz zacząć korzystać z usług SEAT CONNECT.
Asystent rejestracji przeprowadzi Cię przez prosty proces zakładania konta SEAT ID w Twoim pojeździe, logowania i zapisywania pojazdu, a następnie dodawania go do Garażu. Podczas procesu rejestracji możesz zapoznać się ze wszystkimi niezbędnymi informacjami prawnymi (OWU, Polityka prywatności) oraz zaakceptować umowę kontraktową SEAT CONNECT.
Najpierw sprawdź, czy Twój SEAT ma aktywne połączenie internetowe i czy nie wygasł kod rejestracyjny, którego używasz (kod rejestracyjny jest ważny przez 1 rok). Jeśli to nie rozwiąże problemu, spróbuj usunąć pojazd ze swojego Garażu w portalu My SEAT i dodać go ponownie. Otrzymasz nowy kod rejestracyjny do wprowadzenia w pojeździe.
W sekcji Zarządzanie usługami i Centrum sterowania w systemie infotainment można zmieniać różne tryby prywatności.
W przypadku utraty urządzenia możesz zmienić swoje hasło, jeśli uzyskasz dostęp do portalu My SEAT z innego urządzenia. Nowe hasło jest wymagane podczas korzystania z dowolnej usługi aplikacji SEAT CONNECT. W celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa możesz zmodyfikować ustawienia aplikacji w taki sposób, aby ponowne wprowadzenie hasła było konieczne po upływie 5, 10 lub 15 minut bez aktywności na koncie.
Najpierw upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji na swoim smartfonie. Aby to sprawdzić, odwiedź App Store lub Google Play i zainstaluj wszelkie dostępne aktualizacje.
Jeśli nadal masz problemy z zalogowaniem się do swojego konta SEAT CONNECT, możesz wejść na portal SEAT ID i użyć adresu e-mail, na który się zarejestrowałeś, nazwy użytkownika lub numeru telefonu komórkowego, aby zidentyfikować swoje konto i zresetować hasło. Jeśli to nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta SEAT CONNECT, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Tak. W systemie infotainment w samochodzie, w zakładce „Użytkownik” naciśnij przycisk „Usuń użytkownika/Przywróć ustawienia fabryczne”. Wszystkie Twoje dane zostaną usunięte z samochodu i z bazy SEAT-a. Proces ten jest wymagany w przypadku przeniesienia własności.
W celu wyrejestrowania z usługi SEAT Connect postępuj zgodnie z instrukcjami opisanymi na filmach dostępnymi na naszej stronie: https://www.seat.pl/serwis/my-seat/seat-connect.html.
Wersja instrukcji obsługi jest taka sama jak rok produkcji pojazdu.
Instrukcja obsługi pojazdu to podręcznik instruktażowy, który jest właściwy dla danego modelu samochodu i roku produkcji.
Instrukcja zawiera ważne informacje pozwalające zrozumieć wszystkie funkcje samochodu oraz wskazówki dotyczące konserwacji i rozwiązywania problemów.
Na stronie internetowej SEAT-a znajdziesz wszystkie instrukcje od 2005 r.
Jeśli posiadasz model sprzed 2005 roku, możesz poprosić o kopię w najbliższym punkcie sprzedaży.
Poniższa strona zawiera instrukcję krok po kroku, jak pobrać nowe mapy dla Twojego SEAT-a. Cały proces jest szybki i łatwy do przeprowadzenia.
Pobieranie tych plików jest całkowicie bezpłatne.
Możesz postępować zgodnie z harmonogramem przeglądów — dodatkowo na tablicy rozdzielczej zapali się kontrolka serwisowa, gdy nadejdzie czas przeglądu. Zazwyczaj jest to około co 12 miesięcy lub co 15 000 km, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Twój lokalny sprzedawca powinien pomóc, jeśli Twój samochód był serwisowany w naszej sieci. Nie będzie on jednak w stanie uzyskać dostępu do dokumentacji, jeśli samochód był serwisowany poza oficjalną siecią.
SEAT zaleca stosowanie oryginalnego oleju we wszystkich swoich pojazdach. Olej jest siłą napędową Twojego samochodu i pomaga w jego bezproblemowej eksploatacji. W przypadku stosowania niewłaściwego oleju silnik jest narażony na zwiększone zużycie i korozję, a nawet na zatarcie z powodu tworzenia się zatorów.
Zalecamy wymianę oleju i filtra w samochodach SEAT co 12 miesięcy lub po przejechaniu 15 000 km, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Informacje na temat okresów serwisowania i terminów konserwacji zawsze znajdziesz w instrukcji obsługi
Więcej informacji na temat przedłużonej gwarancji znajdziesz u lokalnego sprzedawcy.
Aby w pełni wykorzystać możliwości swojego samochodu hybrydowego, zalecamy ładowanie w domu za pomocą aplikacji SEAT CONNECT i Wallbox. Natomiast w przypadku ładowania na ulicy zalecamy korzystanie z aplikacji Elli Charging.
Aby przedłużyć usługę, zadzwoń do oficjalnego serwisu SEAT-a
W przypadku awarii możesz zadzwonić na infolinię pomocy drogowej, a jeśli posiadasz pojazd z modułem 3-przyciskowym, możesz również nacisnąć przycisk, aby nawiązać połączenie awaryjne. Infolinia rozpocznie wtedy realizację pomocy drogowej.
W aplikacjach takich jak My SEAT możesz również wykonywać połączenia bezpośrednie.
Usługa pomocy drogowej jest bezpłatna przez pierwsze dwa lata. Możesz ją również przedłużyć, ale w celu uzyskania informacji o warunkach i cenach skontaktuj się z oficjalnym serwisem SEAT-a
Usługa pomocy drogowej obejmuje pomoc przy problemach z pojazdem, które mogą wystąpić podczas podróży, gdy nie możesz dotrzeć do mechanika lub warsztatu.
Usługa obejmuje m.in.: naprawę na miejscu zdarzenia, pomoc w przypadku uszkodzonego zamka, pomoc w przypadku zgubienia lub kradzieży kluczyka, pomoc w przypadku braku paliwa lub innej awarii związanej z paliwem, pomoc w razie przebicia opony lub wypadku, podróż w celu odebrania naprawionego pojazdu, zakwaterowanie w hotelu czterogwiazdkowym, kontynuację podróży lub transport do domu, pojazd zastępczy, transport pojazdu lub usługę taksówki.
Aby dowiedzieć się więcej o zakresie tej usługi, skontaktuj się z oficjalnym serwisem SEAT-a
Informacje na temat ograniczonej gwarancji dla danego modelu znajdziesz w części o gwarancji i serwisie w instrukcji obsługi. Jeśli nie masz instrukcji obsługi swojego pojazdu, możesz zamówić ją u dealera lub sprawdzić na stronie internetowej SEAT-a.
Aby uzyskać informacje na temat dostępności samochodów zastępczych, skontaktuj się z autoryzowanym dealerem SEAT-a. Kliknij tutaj, aby znaleźć najbliższego dealera.
Gwarancja na samochód obejmuje usterki lub uszkodzenia powstałe podczas normalnego użytkowania, których nie można uznać za normalne zużycie. Pokrywa koszty wymiany uszkodzonych części na nowe lub regenerowane — według uznania SEAT-a. Obejmuje również koszty robocizny.
Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, skontaktuj się z oficjalnym serwisem SEAT-a.
Na gwarancję pojazdu nie ma wpływu zmiana właściciela pojazdu.
Gwarancja zapewnia ochronę samochodu przez pierwsze 2 lata bez dodatkowych kosztów — możesz ją także przedłużyć.
Plany przedłużonej gwarancji obejmują okres od 2 do 7 lat. Jeśli planujesz zatrzymać samochód na kilka lat, dłuższy plan może być dla Ciebie korzystny. Nawet jeśli sprzedasz samochód przed upływem okresu gwarancji, Twój przedłużony plan ochrony może zostać przeniesiony.
Aby uzyskać informacje na temat warunków i cen, skontaktuj się z oficjalnym serwisem SEAT-a
Chociaż wiele usług wchodzi w zakres gwarancji producenta, istnieją pewne wyraźne wyłączenia. Oto kilka przykładów rzeczy, które nie są objęte gwarancją SEAT-a: uszkodzenia spowodowane kradzieżą lub wandalizmem, normalne zużycie, naprawy niewykonane w salonie SEAT-a lub autoryzowanym serwisie, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania pojazdu, uszkodzenia spowodowane klęskami żywiołowymi, opony lub usługi serwisowe, takie jak wymiana oleju.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z oficjalnym serwisem SEAT-a.
Zmiana właściciela pojazdu nie ma wpływu na gwarancję pojazdu.
Może. Ograniczone gwarancje SEAT-a są automatycznie przenoszone bez opłat w przypadku zmiany właściciela pojazdu w czasie obowiązywania ograniczonej gwarancji.
Na rynku dostępne są nieautoryzowane części zamienne i akcesoria. SEAT nie udziela gwarancji na te produkty i nie ponosi odpowiedzialności za ich działanie, naprawę lub wymianę ani za jakikolwiek negatywny wpływ na pojazd lub uszkodzenia, które mogą spowodować.
Po autoryzowane części zamienne i akcesoria zapraszamy do najbliższego oficjalnego serwisu SEAT-a
Książka serwisowa jest zawsze wydawana przy odbiorze nowego samochodu razem z pakietem dokumentów.
Informacje o zużyciu paliwa dla każdego modelu znajdują się w odpowiednim dla modelu cenniku. Aby pobrać cennik wejdź na:
Wszelkie komunikaty na desce rozdzielczej służą zapewnieniu bezpieczeństwa korzystania z auta oraz utrzymaniu go w pełnej sprawności. W przypadku komunikatu dotyczącego wymiany oleju prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym SEAT.
Nikt nie zna Twojego SEAT-A lepiej niż my. Dlatego wszystkie naprawy gwarancyjne najlepiej wykonywać w Autoryzowanym Serwisie. Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie znajduje się najbliższy Autoryzowany Serwis odwiedź stronę: https://www.seat.pl/mapa-dealerow-i-serwisow
Po odryglowaniu zamka drzwiowego kluczykiem, otwarty zostanie również zamek pokrywy tylnej.
Zalecane rodzaje płynu chłodniczego to g12 lub g13.
Czujnik temperatury znajduje się w zderzaku.
W Polsce można zamiast świateł dziennych stosować światła mijania. Służy do tego przełącznik znajdujący się w kabinie.
To czynność serwisowa zlecona autoryzowanemu serwisowi do wykonania przez producenta. Pełną listę akcji serwisowych znajdziesz na stronie: https://www.seat.pl/serwis/sprawdz-akcje-serwisowe.html
W przypadku braku dodatkowego klucza prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym SEAT w celu złożenia zamówienia na nowy egzemplarz.
Wybór fotelika dziecięcego ma kluczowy wpływ na bezpieczeństwo najmłodszych podróżnych. Zależy on od wagi dziecka, wzrostu, budowy ciała. Aby jak najlepiej dobrać parametry fotelika prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym SEAT.
Więcej informacji na temat bezpieczeństwa fotelików dziecięcych: https://seatmedia.pl/aktualnosci/bezpieczne-dziecko-w-samochodzie-10-najwazniejszych-zasad-2214
Tak, wszystkie auta SEAT są zabezpieczone przed korozją.
Akcesoria są dostępne wW każdym salonie SEAT-a. Więcej o akcesoriach dowiedz się na stronie: https://www.seat.pl/serwis/akcesoria-samochodowe.html.
Tak, program SEAT CARE jest dostępny również dla posiadaczy samochodów marki SEAT. Aby uzyskać więcej informacji na temat cen i zakresu ubezpieczenia, skontaktuj się z najbliższym dealerem SEAT-a
SEAT CARE to oferta typu wszystko w jednym. Możesz jeździć bez obaw, ponieważ łączy ona gwarancję, SEAT Service Mobility, korzystne pakiety serwisowe i atrakcyjne ubezpieczenie w jednej miesięcznej opłacie.
SEAT CARE to połączenie gwarancji, serwisowania i ubezpieczenia w jednej miesięcznej opłacie. Do 10 lat pełnej ochrony ubezpieczeniowej.
Umowę SEAT CARE możesz zawrzeć w salonie SEAT-a. Aby znaleźć najbliższy salon, kliknij tutaj
Umowy serwisowe możesz wykupić u dealera SEAT-a, ale nie są one administrowane przez SEAT SA. Aby uzyskać więcej informacji na temat dostępnych dla Ciebie umów serwisowych, skontaktuj się z lokalnym dealerem SEAT-a. Aby znaleźć dealera w swojej okolicy, kliknij tutaj
Przedłużenie gwarancji jest dostępne tylko dla nowych samochodów, a gwarancję można wydłużyć o 1 rok, 2 lub 3 lata.
Cena zależy od wybranej opcji i dostępności na rynku. Aby uzyskać więcej informacji na temat cen, skontaktuj się z lokalnym dealerem SEAT-a. Aby znaleźć dealera w swojej okolicy, kliknij tutaj
Każda gwarancja na samochód powinna pokrywać koszty części i robocizny w przypadku, gdy coś się stanie z pojazdem. Wiek części może pociągnąć za sobą dodatkowe koszty wymiany.
Gwarancja SEAT-a — kupując nowy samochód bezpośrednio od SEAT-a, otrzymujesz gwarancję producenta. Większość części samochodowych jest objęta gwarancją, a w razie problemów ich naprawa może być wykonana w oficjalnym salonie sprzedaży. Gwarancja ta jest bezpłatna przez pierwsze 2 lata, ale można ją przedłużyć.
Przedłużona gwarancja — jest zazwyczaj dostępna do kupienia po wygaśnięciu gwarancji SEAT-a.
Felgi aluminiowe znajdziesz w naszej ofercie akcesoriów, możesz też zwrócić się do najbliższego dealera.
Zalecane ciśnienie w oponach dla danego modelu znajdziesz w instrukcji obsługi pojazdu.
Zbyt wysokie ciśnienie powoduje nieproporcjonalnie duży kontakt środka opony z nawierzchnią, co z kolei prowadzi do nierównomiernego zużywania się bieżnika.
Większość stacji benzynowych ma urządzenia pomiarowe. Jeśli to możliwe, najlepiej sprawdzać ciśnienie, gdy opony są zimne.
Opony tracą ciśnienie średnio o 0,1 PSI co trzy miesiące. Jeśli opony tracą ciśnienie szybciej, należy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą.
Zapoznaj się z naszym przewodnikiem „Jak to zrobić” lub sprawdź w instrukcji obsługi.
Opony ulegają zużyciu, które zależy od stylu jazdy i warunków drogowych, dlatego nie ma określonego czasu, przez jaki powinny służyć. Aby jak najefektywniej korzystać z oryginalnych opon, zapoznaj się z rozdziałem „Opony” w instrukcji obsługi
Zalecamy stosowanie opon dostosowanych do panujących w danym kraju warunków atmosferycznych oraz prawnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa pasażerom oraz uniknięcia ewentualnych kar administracyjnych.
W przypadku leasingu klient ma możliwość skorzystania z ulg podatkowych przysługujących leasingobiorcy prowadzącemu działalność gospodarczą - możliwość odliczenia wkładu własnego i rat leasingowych od podstawy opodatkowania. W przypadku kredytu klient jest właścicielem auta (widnieją jego dane w dowodzie rejestracyjnym) zaś w przypadku leasingu w czasie trwania umowy jest użytkownikiem a w dowodzie rejestracyjnym jako właściciel jest podany leasingodawca.
LEASING dla marki SEAT: Suma opłat 100,99% dostępna jest dla następujących parametrów leasingu: opłata wstępna: 20%, okres leasingu: 24 albo 36 miesięcy, wartość wykupu: 24 miesiące – od 19% do 25%, 36 miesięcy - od 1% do 19%.
Z leasingu samochodu może skorzystać osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna oraz jednostki nieposiadające osobowości prawnej i osoby fizyczne
W Leasingu Moc Niskich Rat (wynajem długoterminowy) spłacasz jedynie utratę wartości samochodu w okresie leasingu, a nie całą jego wartość jak w przypadku klasycznego leasingu. W Leasingu Moc Niskich Rat określa się wartość końcową samochodu – Klient przez ustalony okres użytkowania samochodu spłaca tylko różnicę między ceną samochodu a jego wartością końcową. Po zakończeniu umowy można oddać samochód do Dealera lub wykupić go po cenie ustalonej na samym początku w trakcie podpisania umowy.
Tak, SEAT oferuje wynajem długoterminowy w postaci produktu Leasing Moc Niskich Rat.Leasing Moc Niskich Rat to sposób, by jeździć nowym SEAT-em za dużo mniej niż przypuszczasz. Miesięcznie zapłacisz nawet o 50% mniej niż w klasycznym leasingu. Jak to możliwe? W Leasingu Moc Niskich Rat nie spłacasz wartości samochodu, a jedynie utratę jego wartości w okresie finansowania. Dlatego miesięczne koszty są tak niskie.
Opłaty w ramach umowy składają się z opłaty wstępnej i miesięcznych rat. Im wyższa opłata wstępna, tym niższa rata miesięczna. Umowę podpisujesz na 3 albo 4 lata.
Leasing dla firm Moc Niskich Rat to oferta dla osób, które szukają prostej, wygodnej i elastycznej oferty sfinansowania nowego SEAT-a.
Co się dzieje po zakończeniu okresu leasingu? Masz dwie opcje zakończenia umowy:
Tak, kierowcą SEAT-a w leasingu może być inna osoba, np. członek rodziny. W przypadku kolizji itp. zdarzenia na drodze należy dopełnić formalności w Zakładzie Ubezpieczeń. Nie jest wówczas istotne, kto auto prowadził.
Tak, w leasingu dla osoby prywatnej opłaty w ramach umowy składają się z opłaty wstępnej i miesięcznych rat. Im wyższa opłata wstępna, tym niższa rata miesięczna. Umowę podpisujesz na 3 albo 4 lata.
Tak, możliwe jest przepisanie umowy leasingu na inną osobę. Szczegóły dotyczące cesji leasingu można uzyskać po kontakcie z Twoim punktem dealerskim.
Tak, każdy wniosek polega ocenie zdolności finansowej.
W trakcie umowy nie można sprzedać samochodu, ze względu na to, że klient jest użytkownikiem auta a leasingodawca jest jego właścicielem.
Kalkulator leasingowy znajduje się na stronie: https://www.vwbank.pl/dla-firmy/finansowanie-zakupu-pojazdow/kalkulator-finansowy/seat-leasing.html
Tak, używanego SEAT-a możesz sfinansować w leasingu klasycznym lub korzystając z oferty Leasing Autonomia MRV. To leasing, w którym masz do wyboru dwie opcje zakończenia umowy, zapewni Ci elastyczne warunki finansowania używanego auta, którego wiek nie przekroczył 5 lat. Zyskujesz, bo Twoja rata jest znacznie niższa, niż w leasingu klasycznym.
Decydujesz o wysokości wkładu własnego (od 0 do 30%), wybierasz okres, w którym chcesz jeździć wybranym samochodem (24, 36 lub 48 miesięcy) i przez ten czas płacisz niską ratę miesięczną, swobodnie korzystając z samochodu. Kiedy zakończy się umowa masz dwie możliwości – możesz zwrócić auto do dealera i, jeśli chcesz, sfinansować kolejne lub jeśli chcesz pozostać przy sprawdzonym już samochodzie, wykupić go, spłacając jednorazowo kwotę wykupu, ustaloną przy podpisywaniu umowy.
SEAT nie posiada obecnie aut na abonament dla osób fizycznych. Do wyboru dla osób fizycznych jest kredyt lub leasing konsumencki.
SEAT FOR BUSINESS to oferta i rozwiązania skierowane do firm, które posiadają lub chcą posiadać flotę samochodową. Car-Park powinien mieć powyżej 15 samochodów poniżej 3,5 tony DMC (dopuszczalnej masy całkowitej).
Dowiedz się więcej o SEAT FOR BUSINESS tutaj.
Warunkiem otrzymania oferty jest posiadanie we flocie minimum 15 samochodów o masie poniżej 3,5 t DMC i nie starszych niż 5 lat lub zakup który spowoduje, że łączny Car-Park przekroczy 15 samochodów. tj. jeśli klient posiada 10 aut a zakupi kolejne 5 aut może skorzystać z oferty SFB.
SEAT FOR BUSINESS to idealne rozwiązania dla każdego rodzaju floty: szeroka gama ekonomicznych, oszczędnych, ekologicznych i doskonale zaprojektowanych samochodów wykorzystujących najnowocześniejsze technologie. Pozwoli Ci to spełnić dowolną potrzebę w zakresie transportu w biznesie.
SEAT FOR BUSINESS to wysokiej jakości samochody i doskonały serwis klienta, dzięki którym życie zarówno menedżerów floty, jak i kierowców jest lepsze i łatwiejsze.
Limit kilometrów ustalany jest przy finansowaniu zakupu auta programem Full Serwis Leasing. W tym przypadku maksymalny limit km w ramach umowy to 200 000 km.
Tak. W trakcie trwania umowy leasingowej możliwa jest zmiana limitu kilometrów. Limit na cały okres nie powinien jednak przekroczyć 200 000 km. W ramach umowy leasingowej możliwe jest także pulowanie (sumowanie) kilometrów dla aut z tej samej grupy modelowej odebranych w trakcie tego samego kwartału.
Klient, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i posiada min. 15 aut także może skorzystać z oferty SFB.
SEAT wspiera przedsiębiorców na jednoosobowej działalności gospodarczej dzięki konkurencyjnej ofercie leasingu.
Dla klientów flotowych mamy specjalną ofertę na stronie SEAT FOR BUSINESS: https://dlabiznesu.seat.pl/seat-for-business/
W ofercie SFB znajdziemy ofertę leasingu operacyjnego z 1% wartością wykupu a także z wysoką wartością RV oraz ofertę najmu długoterminowego (FSL).
Dodatkowo SEAT wspiera działalność gospodarczą dzięki konkurencyjnej ofercie leasingu: finansowanie.
Dokumentacja uzależniona jest od formy prowadzonej działalności gospodarczej, rodzaju działalności.
Więcej informacji na odnośnie potrzebnej dokumentacji znajdziesz na: https://www.seat.euromotor.pl/p/oferta/finansowanie-i-ubezpieczenie/jakie-dokumenty
W ramach oferty SFB dostępne są wszystkie modele SEAT-a oferowane przez producenta.
Tak, należy jednak pamiętać, że umowa nie może być krótsza niż 24 miesiące.
Specjalne warunki zakupu samochodów dedykowane dla klientów SFB, specjalne warunki serwisowania, ekskluzywna oferta finansowania. Stworzyliśmy dedykowaną ofertę Full Service Leasing. FSL przeznaczony jest dla przedsiębiorców sektora MŚP, którzy korzystają z flot pojazdów liczących powyżej 15 samochodów. Full Service Leasing Seata to dla firmy optymalizacja kosztów finansowania pojazdów dzięki niskim miesięcznym ratom, które mają stałą wysokość. Firma korzystająca z FSL może liczyć także na stałą stawkę ubezpieczeniową przez cały okres finansowania samochodu. Program zakłada także możliwość wymiany samochodu co 2-5 lat. Produkt zapewnia wszystko, co do tej pory było na głowie człowieka zarządzającego flotą samochodową w firmie. Ale na tym nie koniec, bo w FSL SEAT-a każda firma ma po stronie dedykowanego doradcę, który pomaga w sprawnym serwisowaniu pojazdów, wymianie opon czy też likwidacji szkód. W skład oferty FSL, oprócz samego samochodu i ubezpieczenia, mogą bowiem wchodzić także: przeglądy okresowe, naprawy mechaniczne (nieobjęte gwarancją i te, których wymagać będzie pojazd po jej zakończeniu), wymiana i przechowywanie opon, assistance, samochód zastępczy, ubezpieczenia, likwidacja szkód komunikacyjnych, a nawet karty paliwowe oraz raportowanie i telematyka. – Full Service Leasing to de facto outsourcing zarządzania służbowymi pojazdami, który zapewnia pełną mobilność użytkownikom samochodów i ich firmom. Mobilność służbowych samochodów jest w zasięgu ręki dzięki szerokim usługom: od serwisu mechanicznego i wymiany opon po likwidację szkód. W ofercie jest też usługa door-to-door, w ramach której konsultanci Seata zajmują się transportem aut na przeglądy czy wymiany opon.
Tak, zachęcamy jednak do zapoznania się z ofertą Volkswagen Financial Service:
Tak, należy jednak pamiętać, że umowa nie może być krótsza niż 24 miesiące i dłuższa niż 60 miesięcy.
Zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi klienta flotowego na: https://www.seat.pl/o-nas/kontakt.html lub z dedykowanym opiekunem klienta Volkswagen Financial Service.
Tak w produkcie Full Service Leasing. W skład oferty FSL, oprócz samego samochodu i ubezpieczenia, mogą bowiem wchodzić także: przeglądy okresowe, naprawy mechaniczne (nieobjęte gwarancją i te, których wymagać będzie pojazd po jej zakończeniu), wymiana i przechowywanie opon, assistance, samochód zastępczy, ubezpieczenia, likwidacja szkód komunikacyjnych, a nawet karty paliwowe oraz raportowanie i telematyka. Full Service Leasing to de facto outsourcing zarządzania służbowymi pojazdami, który zapewnia pełną mobilność użytkownikom samochodów i ich firmom. Mobilność służbowych samochodów jest w zasięgu ręki dzięki szerokim usługom: od serwisu mechanicznego i wymiany opon po likwidację szkód. W ofercie jest też usługa door-to-door, w ramach której konsultanci Seata zajmują się transportem aut na przeglądy czy wymiany opon.
Dowiedz się więcej o produkcie Full Service Leasing
Aby otrzymać certyfikat CoC należy napisać wiadomość na adres: homologacje@vw-group.pl
Dopuszczalne metody holowania auta zależne są od konkretnego modelu, czy chociażby zastosowanej skrzyni biegów. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w instrukcji obsługi dołączonej do każdego nowego auta.
Gwarancja udzielana przez producenta SEAT obejmuje konkretny pojazd, a nie wskazanego użytkownika.
W tym celu prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym SEAT, w którym serwisowane jest auto.
Pełne informacje odnośnie ochrony danych osobowych znajdziesz na stronie https://www.seat.pl/polityka-prywatnosci.html
Będziemy za Toba tęsknić, ale jeśli chcesz zrezygnować z naszych informacji, prosimy o kontakt pod adresem: bokseat@seat-auto.pl
Marka SEAT stanowi część Volkswagen Group Polska. Czerpiemy inspirację z unikalnej, zbudowanej na różnorodności kultury naszej firmy oraz zaangażowania zespołu ekspertów, dzięki którym innowacyjne produkty i usługi zaspokajają potrzeby rynku. Poznaj bliżej naszą firmę i nasze marki. Zapraszamy!
Pobierz cennik
Skonfiguruj
Jazda próbna
Auta dostępne od ręki