pl:Car Terms:A:Shock Absorver PL/PL

Glosariusz SEAT

Poznaj terminologię od A do Z.

A

Amortyzator

Istnieją trzy różne rodzaje amortyzatorów. W przypadku amortyzatora dwururowego tłok wpycha płyn hydrauliczny do komory balansowej zewnętrznej rury. Przy amortyzatorach dwururowych z ciśnieniem gazu jest drobniejsza poduszka gazowa, która znajduje się (zamiast powietrza) nad poziomami oleju w komorze balansowej. W przeciwieństwie do tego, "pływający" tłok oddziela komory olejowe i gazowe przy gazowym ciśnieniowym tłumiku jednorurowym.

Właściwe funkcjonowanie amortyzatora zapewnia prawidłowe prowadzenie pojazdu, skraca drogę hamowania, zapobiega przedwczesnemu zużyciu opon i odpowiada za optymalną trakcję.

Pobierz cennik

Pobierz cennik

Skonfiguruj

Skonfiguruj

Jazda próbna

Jazda próbna

Auta dostępne od ręki

Auta dostępne od ręki